środa, 20 lipca 2011

Przyjemności

   Najpierw chciałabym podziękować Elwice oraz Pauli za wyróżnienie mnie nagrodą 'One lovely blog award'. Niezmiernie mi miło z tego powodu :) Ponieważ zostali już nią obdarowani moi ulubieni bloggerzy i bloggerki, ja nie nominuję nikogo. Za to zdradzę Wam swoją tajemnicę: w najbliższym czasie spełni się kolejne z moich wielkich marzeń - zobaczę Morskie Oko. Już jutro wybieram się do Zakopanego i zaplanowałam wyczerpującą wyprawę przez polskie Tarty, która skończy się właśnie w tym miejscu.Trzymajcie kciuki, żeby pogoda była udana, a ja po powrocie podzielę się fotografiami.
   A to piosenka w takt której zamierzam przemierzać górskie szlaki:

1 komentarz:

  1. OOooOOo... Zakopane... zazdroszczę! Dawno tam nie byłam... Baw się dobrze! ;-)

    OdpowiedzUsuń