czwartek, 21 stycznia 2016

"Wilki" Adam Wajrak

Dawno żadna książka tak bardzo mi się nie spodobała. Sięgnęłam po nią zupełnym przypadkiem, a to jest rodzaj przypadku, który bardzo lubię. Książka "Wilki" pozwala dostać nam się do świata, który na co dzień jest nam niedostępny. Wiemy, że jest, ale on sam trzyma się od nas, ludzi na bezpieczną odległość. Jest w tym pewna tajemnica - a ja lubię takie tajemnice poznawać. Dostać się za kulisy przedstawienia, które nie są naszym oczom przeznaczone.
Ta tajemnica tak bardzo urzekła mnie, kiedy czytałam o obyczajach wilków i innych zwierząt żyjących w Puszczy Białowieskiej. Autor miał i ma nadal szczęście mieszkać tam i obserwować cudowny świat roślin i zwierząt a tym samym przeżywać ogromną przygodę swojego życia. Spotkania sam na sam z dziką przyrodą, jaka jeszcze tam istnieje są godne pozazdroszczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz